Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zahajení sebrání řidičáku.

Nyní, ačkoliv nerad něco aktuálního, zatímco předchozí příspěvky jsou staršího data - nakonec se jim povedlo neprávem, podrazem mě dostat z uniformy, nyní mi chtějí sebrat i řidičák a zas nemůžu skoro nic.   

Dnešního dne 16. 12. 2015 jsem obdržel od odboru dopravy Městského úřadu Klatovy: 

Oznámení o zahájení správního řízení ve věci přezkoumání zdravotní způsobilosti a odnětí řidičského oprávnění.

Městský úřad Klatovy odbor dopravy mi také jako přílohu k tomu poslal jakési Usnesení, že mám do 15 dnů předložit lékařský posudek o zdravotní způsobilosti.

Správní řízení bylo zahájeno na základě znaleckého posudku MUDr. Miroslavy Sinkové, které vychází z nepravdivých lekařských zpráv (vytvořených jako zástěrka pro moje propuštění) a z vlastního vyšetření tedy několika minutového pohovoru a externích "nezávislých" informací o mojí osobě ze strany Policie ČR.

MUDr. Sinková, se mi ptala běhme krátkého několika minutového rozhovoru ptala, jak sem jmenuji, kam sem chodil do školy nebo co dělam o volném čase jediné co jí zajímalo jestli se píše Střední průmyslová škole strojní nebo strojnická.

O to závažnější sou její závěry, kdy mj. uvádí: U jmenovaného (u mě) je trvale narušen kontakt s realitou, můj usudek je prý úplně zcela vymazán, nejsem prý schopen chápat smysl jekéhokoliv úředního řízení u dokonce můj pobyt na svobodě je nebezpečný pro společnost.

Jsou to většinou jen samé lži, ve skutečnosti jsou závěry takové, protože jsem se snažil znovu upozornit na nespravedlnost, která mi byla učiněna, posuedek slouží Policii ČR (jejím konkrétním představitelům nikoli Policii ČR jako celku) k potvrzení předchozích smyšlených zpráv o mém zdravotním stavu, které byly vytvořeny ze účelem mého propuštění ze služebního poměru.

Dovolil jsem si holt moc a nyní mám 15 dní, kdy se mužu ješte naposledy project autem respektive aby doložil lékařský posudek o zdravotní způsobilosti k řízení motorových vozidel, což je skoro nemožné.

A zas jim to projde jako předtím jak to? Kde je občanské společnost, kde je smysl pro spravedlnost a čest, kde jsou principy právního státu, kde je to za co mnozí bojovali? Za tohle určitě nikdo nebojoval za ten bordel, ty lidi co maj tohle na svědomí ty nikdy nebojovali, jejich parketou sou rány pod pás a další podrazy.

Já se ptám kam až to musí zajít?

 

Nedalo mi to a přece jenom jsem napsal nějakou odpověd na zahájení správního řízení, kterou zítra odešlu na odbor dopravy:

Bc. Vlastimil Prosr

nar. 25. 06. 1981

Za Beránkem 762/2

339 01 Klatovy

 

Městský úřad v Klatovech

Odbor dopravy – dopravní úřad

Náměstí Míru 62

339 01 Klatovy 1

 

V Klatovech dne 16. 12. 2015

počet listů: 2

Č.j. OD/12617/15/Of.

 

Oznámení k zahájení správního řízení o přezkoumání zdravotní způsobilosti k řezení motorových vozidel.

 

 

Dnešního dne jsem obdržel od odboru dopravy, Městského úřadu v Klatovech dopis s nadpisem:Oznámení o zahájení správního řízení ve věci přezkoumání zdravotní způsobilosti a odnětí řidičského oprávnění.

Ani mě přiliš nepřekvapuje, že je v nadpisu - v druhé větě, na rovinu uvedeno o co jde, co je účelem tohoto řízení.

 

Předem chci uvést, že celá věc (předání věci spravnímu orgánu z důvodu zdravotní způsobilosti) je útokem na mojí osobu, snaha o další znemožnění mojí osoby, proti kterému se mohu jen steží bránit, je to pokračování toho, co začalo tím, že se mě nadřízení u Policie ČR Klatovy, kde jsme pracoval chtěli zbavit a udělali ze mě po domluvě papírově blázna, jelikož sem nechtěl dát výpověd.

Nejen, že jsem přišel protiprávně o zaměstnání, které mě bavila a dělal jsem ho vždycky pro lidi a pro společnost, byl a jsem na základě toho terčem veřejného posměchu, diskriminován, byla vedena kampaň k očernění mého dobrého jména, byl jsem označen za blázna, aby mi bylo znemožněno se hájit.

Nyní, když jsem se s odstupem opět jen trochu snažil na to poukázat protiučiněné nespravedlnosti, za trest mám přijít i o ridičák, což ma slouži jako povrzení toho, že jsem padlej na hlavu, je činěna další nespravedlnost. Přístě se už radší o nic snažit nebudu, protože a všechno si pak odnesu stejně zas jen já.

Já vím, že děláte jenom svojí práci, ale mějte v patrnosti, že i vy se můžete podílet na této nespravedlnosti, podílet se na bezpráví, proto prosím zvažte svá rozhodnutí ve vedení tohoto řízení, všichni jsme odpovědní za to co děláme nejen z pracovně-pravního hlediska, ale i z hlediska morálního a to je důležité.

 

K věci tedy uvádím, že znalecký posudek MUDr. Miroslavy Synkové v oboru zdravotnictví, který je podnětem k zahájení řizení, (kde pí. Synková se ani trochu nestydí a uvádí v něm takové nesmysly jako, že trpím mj. poruchou myšlení, vnímáním reality, že muj úsudek je zcela vymazán, že nejsem schopen chápat realitu,  zkrátka, že jsem totální blázen jenepravdivý. Je to právě naopak podlě mne MUDr. Synková přišla o rozum.

Posudek byl vypracován za účelem poškození mojí osoby, jedná se sprostou lumpárnu a odmítám se nadále zůčastňovat tohoto směšného kabaretu.

 

Na MUDr. Synkovou bude podáno trestní oznamení, jelikož je na základě svého jednání podezřelá z přečinuKřivá výpoveď a nepravdivý znalecký posudekpodle ustanovení § 346 odst. 1 zákona č. 40/2009 Sb. ve znění pozdějším předpisů. Text trestního oznámení bude z mojí strany - účastníka přiložen ke spisové dokumentaci o spravním řízení.

 

V oznámení je rovněž uvedeno, že podnět k jeho zahájení podala státní zástupkyně Mgr. Šárka Komorousová. Dle mého názoru může podnět k zahájení řízení o přezkumu zdravotní způsobilosti k řízení motorových vozidel správnímu orgánu podat pouze lékař dle ustanovení § 10 prováděcí vyhlášky č. 277/2004 Sb., jesliže zjistí nebo získá podezření o změně zdravotní způsobilosti, nikoliv státní zástupce.

Vyzývám tedy příslušný správní orgán k přezkoumání rozhodnutí o zahájení správního řízení, jelikož pakliže je podnět k němu neplatný, řízení zahájit nelze. Po opětovném zvážení rozhodnutí o zahájení správního řízení z tohoto uvedeného důvodu mě vyrozumte o vašem stanovisku, kvůli dalšímu postupu.

 

Déle mě vyzýváte k doložení zdravotní způsobilosti, což je pro mě bude na základě nesmyslného posudku MUDr. Synkové velmi težká situace, jelikož nejsem doktorem medicíny a nejsem schopen u dalších lékařu vyvrátit její lži a nepravdy, proto jsem v celé věci diskriminovám a značně omezen

Já se mohu nyní jen velmi težko obhajovat proti nesmyslům a lžím MUDr. Synkové, která mi řekla, že z ní nebudu dělat vola a vysmála se mi. Jako účastník tohoto správního řízení jsem znevýhodněn, moje procesni postavení je sníženo, nejsem rovnocenouo stranou správního řízení, stávám se pouze jeho objektem. Tímto je mi sama o sobě způsobena újma značného rozsahu, která je v rozporu s Listinou základních práv a svobod, kde je výslovně uvedeno, že každý má narok na spravedlivý proces a rovné jednání, kde si všichni účastníci jsou rovni. V případě tohoto řízení je o věci defacto předem rozhodnuto aniž se můžu bránit.

 

Na základě těchto skutečností vyzývám příslušný správní orgán, aby vzal tyto okolnosti v řízení v podtaz. Osobně jsem z důvodu řizení v této věci velmi smutný, jelikož je způsobeno na základě nepravdivého znaleckého posudku, který je směšný, přesto já se smát nějak nemůžu. Zatímco si Synková pije kafe, já mám zase o další velké problémy navíc. No tak je to tak určitě se nemohu zbavit dojmu, že vypracovaní tohoto znaleckého posudku bylo účelové ze zištných důvodů.

 

Také mi bylo spolu so známením, že mi seberete řidičák doručeno jakési Usnesení, ve kterém se stanovuje lhůta 15 dnů k doložení lékařského posudku. K tomuto uvádím, že si nejsem jistý zda v případě, že budete na zahajéní řízení trvat, je to dostatečná lhůta k jeho opatření.

Jak již bylo uvedeno, doložení lékařského posudku o zdravotní způsobilosti může být velmi komplikované, tedy v případě, že je alespoň nejaká teoretická minimální šance na jeho správné/pravdivé vyhotovení, to by mohlo být i časově náročné. Méte pravdu myslím, že to nebude potřeba.

Samozřejmě je o celé zaležitosti předem rozhodnuto, k příslušnému lékaři mám jít jen, aby potvrdil posudek MUDr. Synkové (jak je zamýšleno), potom uznávám, lhůta 15 dnů bude bohatě stačit a chápu že jí nemá smysl pokračovat a díky aspoň za ní – jestě 15 dní se mužu projet autem hurá, díky moc.

Jak jsem již uvedl, kdyby čirou náhodou se stal zázrak a byla minimální teoretická šance na možnost ziskání objektivního lékařského posudku pravdivě vypovídajícího o mé zdravotní způsobilosti k řízení je možné, že bude vám podána žádost o prodloužení této lhůty.

 

Bc. Vlastimil Prosr

 

Celou věc na Městkém úřadě vyřizuje/spravní řízení tedy povede, rovněž bývalý policista,

to je také jen čistá náhoda :-).

Díky za to že si to alespoň někdo přečtě, moc to pro mě znamená.

Autor: Vlastimil Prosr | čtvrtek 17.12.2015 0:59 | karma článku: 20,62 | přečteno: 1326x
  • Další články autora

Vlastimil Prosr

Zpráva o špatných věcech.

Jelikož si už nevím rady ani mě nanapadá na koho se obrátit, s prosbou o pomoc a s tím je informovat jsme se obrátil na některé vybrané instituce a jejich představitele.

27.5.2016 v 18:12 | Karma: 8,69 | Přečteno: 567x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Výzva Krajskému soudu v Plzni

I když již je vše ztraceno, nedá mi to ještě něco napsat, protože nechápu proč Okresní a Krajský soud Usnesením potvrdil rozhodnutí Okresního soudu o tom mě zavřít do blázince.

4.5.2016 v 8:36 | Karma: 11,39 | Přečteno: 543x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Moje výmysly, halucinace a bludy

Pořád si něco musím vymýšlet, protože nejsem normální, kdybych byl pořád bych si nevymýšlel, že mě někdo sleduje a nebyl paranoidní, to normální člověk nedělá.

3.5.2016 v 11:39 | Karma: 8,63 | Přečteno: 503x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Usnesení Krajského soudu v Plzni o zamítnutí stížností.

I přesto, že v podaných stížnostech proti Okresnímu soudu Plzeň - jih, byly podrobně uvedeny důvody proč považuji moje zavření do blázince za nespravedlivé a nesprávné, odvolací orgán Krajský soud v Plzni rozhudnutí povrdil.

25.4.2016 v 22:56 | Karma: 11,26 | Přečteno: 443x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Poslední věc.

Franc Kafka a Miloš Forman věděli o co jde. Nahání mi to mráz po zádech, sice nejsem Jack Nicholson a můj Proces se neodehrává na půdě činžovního domu, ale podobnost je nikoliv náhodná.

24.3.2016 v 10:02 | Karma: 12,54 | Přečteno: 504x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Stížnosti proti rozhodnutí zavřít mě do blázince.

Stížnosti proti rozhodnutí o uložení ochranného léčení ustavní formou - odklidnit mě do blázince a její doplnění, jedná se o autentický text. Vsadím klidně boty, že budou stejně k ničemu. A o co?

11.3.2016 v 14:43 | Karma: 14,56 | Přečteno: 806x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Papír snese všechno.

Realita je až na druhém místě, papír s razítkem je víc. Co dodat já myslím, že k tomu není co dodat. Snad je, když se chce tak to jde... Všechno je jasné, to jen já si pořád dokola vymýšlím nějaké kraviny.

10.3.2016 v 17:01 | Karma: 9,75 | Přečteno: 546x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Okresní soud Plzeň - jih rozhodl zavřít mě do blázince.

Včera dne 22. 02. 2016 ve 13.00 hod. se konalo druhé soudní stání, kde se rozhodovalo o nařízení tvz. ochranné léčby - ústavní formou, tedy zavření do blázince na dobu neurčitou, nejdéle ale prý na 2 roky.

23.2.2016 v 21:58 | Karma: 20,41 | Přečteno: 1316x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Generální inspekce bezpečnostních sborů, pátrá, radí informuje.

Generální inspekce bezpečnostních sborů (dále jen GIBS) mi odpověděla na moji žádost o informace, ale je to jako v té pohádce o princezně koloběžce, GIBS odpověděla/neodpověděla. Každopádně díky, myslel jsem, že nikdo neodepíše.

17.2.2016 v 16:28 | Karma: 11,01 | Přečteno: 482x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Balada o schizofrenii

Jeden z pokusů vysvětlit soudu problematiku svých skutečných potíží, které jsou ve skutečnosti jiné než by určitě čekal. Pořád si ale stejně musím klást otázku, je vůbec možné, aby někdo uvěřil jak to skutečně bylo?

11.2.2016 v 3:45 | Karma: 9,54 | Přečteno: 476x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Žádost o info na Generální inspekci - GIBS.

Abych mohl doložit to, že jsem si nic nevymyslel, bude nezbytné prolomit zdi mlčení Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) o tom, že jsem byl skutečně sledován, to bude ale velice těžké, protože drží bobříka mlčení.

30.1.2016 v 23:09 | Karma: 9,49 | Přečteno: 401x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Pozvánka k zasedání lék. komise

Dnes je v krátkosti. Byl jsem na základě "bezvadných" lékařských zpráv a psychologického vyšetření (Mgr. Kúdela) jsem byl pozván pozván k zasedání lékařské komise Ministerstva Vnitra v Plzni k posouzeni zdrav. způsobilosti k službě

22.1.2016 v 0:13 | Karma: 10,39 | Přečteno: 340x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Tehdejší stížnost na MUDr. Krejčiříkovou.

O této události jsem se již ve svých přispěvcích zmínil. Jedná se o to, jak jsem naletěl na špek a šel dobrovolně se nechat vyšetřit na psychiatrii s tím, že když jsem "normální" nemůže se nic stát. To jsem se fakt splet :-).

20.1.2016 v 20:44 | Karma: 12,63 | Přečteno: 2744x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Žádost o vyhlašení sbírky a dopis vedoucímu.

Trochu v odlehčené formě nicméně na závažnosti sdělení to nic nemění :-). Kdyby dal každý policista 50,- Kč, což si myslím rozhodně není přemrštěná částka. Samozřejmě že jsme nic nedostal a na dopis nikdo neodepsal.

19.1.2016 v 20:30 | Karma: 9,40 | Přečteno: 544x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Opět napadení tentokrát vyšetření mojí osoby psychologem Mgr. Jakubem Kúdelou

Jedná se o napadení staršího vyšetření Mgr. Kúdelou v Plzni na poliklinice v Čechově ulici. U lékařské komise Krajského ředitelství PČR Plzeňského kraje bylo MUDr. P. Majerovou hozeno do koše, aniž by se na něj někdo jen podíval.

18.1.2016 v 22:59 | Karma: 11,08 | Přečteno: 1000x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Oznámení kpt. PhDr. Vavříkové a mail JUDr. Tomkovi

Pro vaši lepší představu mé tehdejší situace:Oznámení o pracovní neschopnosti kpt. PhDr. Blance Vavříkové - služebnímu psychologovi a mail psaný jako prosba o pomoc JUDr. Petru Tomkovi, jednomu z autorů zákona o služebním poměru.

18.1.2016 v 1:52 | Karma: 13,19 | Přečteno: 871x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

2. Žádost o přezkoumání postupu OSZ Plzeň - jih.

Kdo by se namáhal za 130 000,- Kč čistého pomoci občanovi v nesnázích. Tak je tady pokus číslo dvě, opakování je matkou moudrosti, proto je opákování někdy nezbytné.

14.1.2016 v 23:51 | Karma: 6,48 | Přečteno: 241x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Odpověď na Žádost o přezkoumání podnětu zahájení správního řízení ohledně ŘP.

Krajského státního zastupitelství v Plzni na žádost o přezkoumání podnětu, k sebrání řidičáku odpověd na članek: http://prosr.blog.idnes.cz/c/488745/zadost-o-prezkoumani-podnetu-zahajeni-spravniho-rizeni-ohledne-rp.html

14.1.2016 v 1:04 | Karma: 8,77 | Přečteno: 623x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Záznam z návštěvy lékaře

Pak, že vás nemůžou zavřít jen tak. V ponděli 11. 01. 2016 jsem byl svědkem toho že to je možné. Nevěříte, neuvěřitelné se stává skutečností.

13.1.2016 v 23:47 | Karma: 15,38 | Přečteno: 873x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Napadení znaleckého posudku MUDr. Synkové

Opět další čtení i když kapánek delší, myslim si, že stojí za to. Jedná se o takový rozbor mírně rečeno nepravdivého posudku soudní znalkyně MUDr. Synkové z Plzně. http://www.rajce.idnes.cz/upload/photo?albumID=12325462

10.1.2016 v 19:28 | Karma: 13,12 | Přečteno: 1705x | Diskuse| Plzeň
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 861x
zákon jsou lidi

proti nespravedlnosti je třeba bojovat

Seznam rubrik