Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Otevřený dopis MUDr. Miroslavě Synkové

Otevřený dopis MUDr. Synkové ke znaleckému posudku, který je nepravdivý a mj. i důvodem toho, že mi seberou řidičák.

Bc. Vlastimil Prosr

Za Beránkem 762
339 01 Klatovy 2
 

Poliklinika Agel

MUDr. Synková
Švihovská 2444/14
30100 Plzeň

Klatovy 19. 12. 2015

počet stran: 2

 

Otevřený dopis MUDr. Miroslavě Synkové ke znaleckému posudku.

Dobrý den, paní doktorko, setkal jsem se s Vámi někdy během srpna letošního roku, kdy mě k Vám přivedl vyšetřovatel Policie České republky, v rámci řízení, s tím že na mě vypracujete znalecký posudek.

Musím říci otevřeně, že ihned jsem začal mít trochu pochybnosti o tomto úkonu, o co se v takových věcech jedná a nakolik bude Vaše hodnocení odpovídat realitě.

Velmi jsme se snažil Vám poskytnout součinnost, při všem na co jste se dotazovala a snažil se o to dobře formulovat odpovědi na Vaše otázky. Ještě když jsem odcházel, řekl jsem, že bych byl nerad, aby došlo k nějakému nedorozumění. Vy jste mi sdělila, že žádné nedorozumění ani komplikace nebudou.

Měl jsem ze závěrů vašeho posudku již instinktivně obavy, když jsem odcházel z Vaší ordinace. Nutno, ale podotknout, že z části výsledků, které jsem viděl mi vstávají vlasy na hlavě a otevřeně se Vás ptám, a to myslím opravdu vážně?

Já už jsme v životě toho mnoho zažil a viděl i když si to možná nemyslíte, ale je pravda, že jen několikrát za život jsem viděl tolik nepravd jako ve Vašem posudku, některé Vaše odpovědi na otázky vyšetřovatele PČR jsou velmi závažné o to víc, že jejich vzdálenost od pravdy je stejná jako vzdálenost Plzňe od Azoru, mýslím tím od Azorských ostrovů. Ptám se Vás jak ste k nim vůbec došla?

Já musím říct, že jsem posudek nečetl celý, jelikož mi ho ani nechtěli ukázat.Vím jen o části, která je uvedena v Usnesení orgánu činného v trestním řízení, kde uvádíte např:, že nejsem schopen rozpoznat protiprávnost nebo nebezpečnsot svého jednání a nebyl jsme schopen ani svoje jednání ovládat. Paní Synková to se mýlíte, já vím velmi dobře jaká jednání jsou protiprávní, která ne, dokonce vím i o těch, která hraničí s těmito dvěma pojmy a vím i o jejich nebezpečnosti. Např.: vím, že přepadnout se zbraní benzínku je protiprávní a je to víc nebezpečné pro společnost než ukrást Milu v supermarketu Tesco na Americký v Plzni, což je taky protiprávní. Toto vím nejen jako bývalý policista, ale i jako člověk.

Dále jste uvedla,že moje osobnost je hrubým způsobem narušena ve smyslu postprocesuálního defektu osobnosti, což je totální nepravda a žádným takovým defektem netrpím, to může potvrdit, každý člověk, který je se mnou denně v kontaktu a myslím že je to mnohem průkaznější než věta ve Vašem posudku.

Další věc z Vašeho posudku mne lidsky opravdu mrzí, opravdu mě to vnitřně zraňuje, když píšete, že mám trvale narušen kontakt s realitou, což je uplně absurdní a k tomu nebudu raději nic dodávat. Za únosnou mez zacházíte také, když píšte, že můj usudek, je s ohledem na duševní stav zcela vymazán. Že je to nesmysl mohu dokázat ihned, můj úsudek vymazán není, tady ho máte.

Při takových posudcích je potřeba závěry důkladně zvážit, neboť ovlivňují mimo jiné i život, pověst a osobní čest daného člověka, což je velmi důležité. Já jsem byl již několikrat v této oblasti učelově neprávem poškozen a tohle je pro mě další rána pod pás.

Nejvíc jsem, ale smutný z toho, že uvádíte, že jsem nebezpečný pro společnost, ale za jedno Vám velmi děkuji, že jste mi nenavrhla ochrannou léčbu ústavní formou.

 

Bc. Vlastimil Prosr

Autor: Vlastimil Prosr | sobota 19.12.2015 19:57 | karma článku: 21,72 | přečteno: 3199x
  • Další články autora

Vlastimil Prosr

Zpráva o špatných věcech.

Jelikož si už nevím rady ani mě nanapadá na koho se obrátit, s prosbou o pomoc a s tím je informovat jsme se obrátil na některé vybrané instituce a jejich představitele.

27.5.2016 v 18:12 | Karma: 8,69 | Přečteno: 567x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Výzva Krajskému soudu v Plzni

I když již je vše ztraceno, nedá mi to ještě něco napsat, protože nechápu proč Okresní a Krajský soud Usnesením potvrdil rozhodnutí Okresního soudu o tom mě zavřít do blázince.

4.5.2016 v 8:36 | Karma: 11,39 | Přečteno: 543x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Moje výmysly, halucinace a bludy

Pořád si něco musím vymýšlet, protože nejsem normální, kdybych byl pořád bych si nevymýšlel, že mě někdo sleduje a nebyl paranoidní, to normální člověk nedělá.

3.5.2016 v 11:39 | Karma: 8,63 | Přečteno: 503x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Usnesení Krajského soudu v Plzni o zamítnutí stížností.

I přesto, že v podaných stížnostech proti Okresnímu soudu Plzeň - jih, byly podrobně uvedeny důvody proč považuji moje zavření do blázince za nespravedlivé a nesprávné, odvolací orgán Krajský soud v Plzni rozhudnutí povrdil.

25.4.2016 v 22:56 | Karma: 11,26 | Přečteno: 443x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Poslední věc.

Franc Kafka a Miloš Forman věděli o co jde. Nahání mi to mráz po zádech, sice nejsem Jack Nicholson a můj Proces se neodehrává na půdě činžovního domu, ale podobnost je nikoliv náhodná.

24.3.2016 v 10:02 | Karma: 12,54 | Přečteno: 504x | Diskuse| Plzeň
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrah tělo ubodaného muže hodil do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno 

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  11:50

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Nezvládla jsem prodat svou práci. Neměla jsem lajky, řekla končící Langšádlová

25. dubna 2024  11:44

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, protože...

  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 861x
zákon jsou lidi

proti nespravedlnosti je třeba bojovat

Seznam rubrik