Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Výjadření k rozhodnutí České lékařské komory.

Dnes trochu staršího data, moje vyjádření ke rozhodnutí České lékařské komory, které nejen, že  nezjistila žádné pochybění, ale dokonce se rozhodla se jí vůbec nezabývat. Smutný příběh. Jinak všem krásné vánoce.

Bc. Vlastimil Prosr

Za Beránkem 762
339 01 Klatovy

 

Česká lékařská komora

Okresní sdružení Klatovy
MUDr. Svatopluk Dvořák
pov. člen RK OS ČLK Klatovy
předseda revizní komise
V Klatovech 16. 10. 2013
Počet stran: 2

 

Vyjádření k rozhodnutí revizní komise OS ČLK neprojednávat stížnost ident. č. 12/24-001/0849 proti MUDr. Aleně Štáhlichové

 

Vážený doktore,

jsem rád, že jste s ostatními členy komise: předsedou MUDr. Návratem a MUDr. Tomáškem, „prošetřili“ moji stížnost na MUDr. Štáhlichovou, za to vám patří velký dík.

Nikdy jsem nebyl žádný velký inteligent ani jsem se za něj nepovažoval, ve škole jsem vždy patřil k průměrným žákům, přesto jsem se snažil a to i později v zaměstnání, vykonávat svoji práci, tak jak jsem nejlépe dokázal, podle svého nejlepší vědomí a svědomí.

 

Studium medicíny patří k těm nejnáročnějším vědním disciplínám, ke kterému vždy nastupovali ti nejlepší absolventi renovovaných gymnázií. O tom, jak je studium náročné jsem se sám přesvědčil u svých vrstevníků, kamarádů, mediků, když jsem viděl, kolik se toho musí na zkoušky naučit, to jsem vždy nechápal a obdivoval.

Proto mi to nedá a musím se vyjádřit k vašemu rozhodnutí ve věci mojí stížnosti, nejde o to, že nejsem spokojen s jejími závěry nebo postupy, na to jsem dávno rezignoval. Přesto nebo právě, proto vám chci alespoň sdělit, že její závěry považuji, teď mi promiňte to slovo, tragicky legrační.

Toto, ale není důvod, proč se takto vyjadřuji, vím, že moje dojmy vás nezajímají. Důvod je mnohem závažnější a mohl by Vás zajímat a to ten, zda vás někdy napadlo, jestli má vůbec taková komise smysl, aby takový orgán v ČLK vůbec existoval, když nemá žádný smysl.

Vím, že to nemá žádný význam, ale chci ještě zmínit úplně nepodstatné detaily ve svém případě, třebaže jsem byl opravdu sledován Generální inspekcí bezpečnostních sborů, na to jsou písemné záznamy, nejedná se o perzekuční blud ani o nějaké halucinace nebo klamné zdání, proto jsem je oznámil v zaměstnání a ne v ordinaci u MUDr. Štáhlichové, víte proč, protože se nejednalo o lékařský problém, tedy původně.

Ve vašem rozhodnutí také uvádíte, že k opakovanému vyšetření psychologem jsem se podrobil z rozhodnutí zaměstnavatele, to se mýlíte, bylo to výhradně na nátlak MUDr. Štáhlichové pro potřeby zaměstnavatele, v tom je velký rozdíl.

Jak jistě možná taky víte, pacienta lze léčit jen s jeho svobodným a informovaným souhlasem, jsem tedy rád, že jste zjistili, alespoň, že jsem musel utéct, když jsem byl nátlakem nucen k vyšetření na psychiatrii a nestačilo mé opakované jasné slovní odmítnutí.

To, že si někdo dovolí napsat někomu, že má psychickou ataku, když ho vidí dvě minuty a ten člověk se chová normálně, to je ta největší lumpárna z tohohle všeho! To se dá napsat komukoliv, kdykoliv to není žádná lékařská zpráva, je to list, který má hodnotu toaletního papíru a nikdy nemění realitu.

Taky Vám chci sdělit, že oproti vašim zjištěním tedy, že skutečnosti vzniku mé pracovní neschopnosti, došlo k nesprávnému postupu a k porušení lékařských předpisů a poškození mojí osoby jsou zcela jasně evidentní, komukoliv, kdo se s celou věcí byť jen vzdáleně seznámí i malému dítěti a je ztrátou času je tady rozepisovat. O tom že byla ne porušena, ale naprosto popřena lékařská etika nemá smysl se vůbec zmiňovat, tím jak závažná újma mi byla způsobena vás nechci zatěžovat.

U posudkové komise Zdravotnického zařízení Policie ČR v Plzni, jsem se dozvěděl, že se k této věci nemám co vyjadřovat, protože nejsem lékař ani psycholog, ale tak to není každý člověk má právo se vyjádřit a zvláště proti tomu, že je závažnou měrou poškozen.

Já jsem nikdy nic MUDr. Štáhlichové neudělal, vždycky jsem si jí vážil jako svědomité lékařky o to více mě mrzí její jednání. Já jsem díky ní přišel o zaměstnání a i o mnohem víc, skoro o všechno na čem mi kdy záleželo. Nemáte zdání, jak velké problémy jsem musel kvůli tomu řešit. Tím nemyslím nějaké léčení svého psychického stavu.

Každý lékař složil Hippokratovu přísahu, ve které je uvedeno mj.: Lékařské úkony budu konat v zájmu a ve prospěch nemocného, dle svých schopností a svého úsudku. Vystříhám se všeho, co by bylo ke škodě a co by nebylo správné….. Do všech domů, kam vstoupím budu vstupovat ve prospěch nemocného, zbaven každého vědomého bezpráví a každého zlého činu….. Cokoli, co při léčbě i mimo svou praxi ve styku s lidmi uvidím a uslyším, co nesmí se sdělit, to zamlčím a uchovám v tajnosti….. Když tuto přísahu dodržím a neporuším, nechť ve svém životě i ve svém umění skromně dopředu postoupím. Tak získám si vážnost všech lidí po všechny ty časy. Když ale zákazy přestoupím a přísahu poruším, nechť stane se pravý opak.

Tento velký středověký učenec by plakal, kdyby viděl, že dnes je to jen prázdná fráze, jak snadné bez možnosti ochrany závažným způsobem poškodit člověka. Sice nejsem lékař ani psycholog ale to co se stalo je úplným popřením podle mě i zároveň výsměchem principu lékařství a moderní medicíny.

Já, když jsem pracoval u Policie, nikdy jsem si nedovolil poškodit ani posledního bezdomovce a jednal s ním jako s člověkem.

To je asi tak všechno.

 

Vlastimil Prosr

Autor: Vlastimil Prosr | pondělí 21.12.2015 23:38 | karma článku: 11,37 | přečteno: 534x
  • Další články autora

Vlastimil Prosr

Zpráva o špatných věcech.

Jelikož si už nevím rady ani mě nanapadá na koho se obrátit, s prosbou o pomoc a s tím je informovat jsme se obrátil na některé vybrané instituce a jejich představitele.

27.5.2016 v 18:12 | Karma: 8,69 | Přečteno: 567x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Výzva Krajskému soudu v Plzni

I když již je vše ztraceno, nedá mi to ještě něco napsat, protože nechápu proč Okresní a Krajský soud Usnesením potvrdil rozhodnutí Okresního soudu o tom mě zavřít do blázince.

4.5.2016 v 8:36 | Karma: 11,39 | Přečteno: 543x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Moje výmysly, halucinace a bludy

Pořád si něco musím vymýšlet, protože nejsem normální, kdybych byl pořád bych si nevymýšlel, že mě někdo sleduje a nebyl paranoidní, to normální člověk nedělá.

3.5.2016 v 11:39 | Karma: 8,63 | Přečteno: 503x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Usnesení Krajského soudu v Plzni o zamítnutí stížností.

I přesto, že v podaných stížnostech proti Okresnímu soudu Plzeň - jih, byly podrobně uvedeny důvody proč považuji moje zavření do blázince za nespravedlivé a nesprávné, odvolací orgán Krajský soud v Plzni rozhudnutí povrdil.

25.4.2016 v 22:56 | Karma: 11,26 | Přečteno: 443x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Poslední věc.

Franc Kafka a Miloš Forman věděli o co jde. Nahání mi to mráz po zádech, sice nejsem Jack Nicholson a můj Proces se neodehrává na půdě činžovního domu, ale podobnost je nikoliv náhodná.

24.3.2016 v 10:02 | Karma: 12,54 | Přečteno: 504x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Stížnosti proti rozhodnutí zavřít mě do blázince.

Stížnosti proti rozhodnutí o uložení ochranného léčení ustavní formou - odklidnit mě do blázince a její doplnění, jedná se o autentický text. Vsadím klidně boty, že budou stejně k ničemu. A o co?

11.3.2016 v 14:43 | Karma: 14,56 | Přečteno: 806x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Papír snese všechno.

Realita je až na druhém místě, papír s razítkem je víc. Co dodat já myslím, že k tomu není co dodat. Snad je, když se chce tak to jde... Všechno je jasné, to jen já si pořád dokola vymýšlím nějaké kraviny.

10.3.2016 v 17:01 | Karma: 9,75 | Přečteno: 546x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Okresní soud Plzeň - jih rozhodl zavřít mě do blázince.

Včera dne 22. 02. 2016 ve 13.00 hod. se konalo druhé soudní stání, kde se rozhodovalo o nařízení tvz. ochranné léčby - ústavní formou, tedy zavření do blázince na dobu neurčitou, nejdéle ale prý na 2 roky.

23.2.2016 v 21:58 | Karma: 20,41 | Přečteno: 1316x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Generální inspekce bezpečnostních sborů, pátrá, radí informuje.

Generální inspekce bezpečnostních sborů (dále jen GIBS) mi odpověděla na moji žádost o informace, ale je to jako v té pohádce o princezně koloběžce, GIBS odpověděla/neodpověděla. Každopádně díky, myslel jsem, že nikdo neodepíše.

17.2.2016 v 16:28 | Karma: 11,01 | Přečteno: 482x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Balada o schizofrenii

Jeden z pokusů vysvětlit soudu problematiku svých skutečných potíží, které jsou ve skutečnosti jiné než by určitě čekal. Pořád si ale stejně musím klást otázku, je vůbec možné, aby někdo uvěřil jak to skutečně bylo?

11.2.2016 v 3:45 | Karma: 9,54 | Přečteno: 476x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Žádost o info na Generální inspekci - GIBS.

Abych mohl doložit to, že jsem si nic nevymyslel, bude nezbytné prolomit zdi mlčení Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) o tom, že jsem byl skutečně sledován, to bude ale velice těžké, protože drží bobříka mlčení.

30.1.2016 v 23:09 | Karma: 9,49 | Přečteno: 401x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Pozvánka k zasedání lék. komise

Dnes je v krátkosti. Byl jsem na základě "bezvadných" lékařských zpráv a psychologického vyšetření (Mgr. Kúdela) jsem byl pozván pozván k zasedání lékařské komise Ministerstva Vnitra v Plzni k posouzeni zdrav. způsobilosti k službě

22.1.2016 v 0:13 | Karma: 10,39 | Přečteno: 340x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Tehdejší stížnost na MUDr. Krejčiříkovou.

O této události jsem se již ve svých přispěvcích zmínil. Jedná se o to, jak jsem naletěl na špek a šel dobrovolně se nechat vyšetřit na psychiatrii s tím, že když jsem "normální" nemůže se nic stát. To jsem se fakt splet :-).

20.1.2016 v 20:44 | Karma: 12,63 | Přečteno: 2744x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Žádost o vyhlašení sbírky a dopis vedoucímu.

Trochu v odlehčené formě nicméně na závažnosti sdělení to nic nemění :-). Kdyby dal každý policista 50,- Kč, což si myslím rozhodně není přemrštěná částka. Samozřejmě že jsme nic nedostal a na dopis nikdo neodepsal.

19.1.2016 v 20:30 | Karma: 9,40 | Přečteno: 544x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Opět napadení tentokrát vyšetření mojí osoby psychologem Mgr. Jakubem Kúdelou

Jedná se o napadení staršího vyšetření Mgr. Kúdelou v Plzni na poliklinice v Čechově ulici. U lékařské komise Krajského ředitelství PČR Plzeňského kraje bylo MUDr. P. Majerovou hozeno do koše, aniž by se na něj někdo jen podíval.

18.1.2016 v 22:59 | Karma: 11,08 | Přečteno: 1000x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Oznámení kpt. PhDr. Vavříkové a mail JUDr. Tomkovi

Pro vaši lepší představu mé tehdejší situace:Oznámení o pracovní neschopnosti kpt. PhDr. Blance Vavříkové - služebnímu psychologovi a mail psaný jako prosba o pomoc JUDr. Petru Tomkovi, jednomu z autorů zákona o služebním poměru.

18.1.2016 v 1:52 | Karma: 13,19 | Přečteno: 871x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

2. Žádost o přezkoumání postupu OSZ Plzeň - jih.

Kdo by se namáhal za 130 000,- Kč čistého pomoci občanovi v nesnázích. Tak je tady pokus číslo dvě, opakování je matkou moudrosti, proto je opákování někdy nezbytné.

14.1.2016 v 23:51 | Karma: 6,48 | Přečteno: 241x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Odpověď na Žádost o přezkoumání podnětu zahájení správního řízení ohledně ŘP.

Krajského státního zastupitelství v Plzni na žádost o přezkoumání podnětu, k sebrání řidičáku odpověd na članek: http://prosr.blog.idnes.cz/c/488745/zadost-o-prezkoumani-podnetu-zahajeni-spravniho-rizeni-ohledne-rp.html

14.1.2016 v 1:04 | Karma: 8,77 | Přečteno: 623x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Záznam z návštěvy lékaře

Pak, že vás nemůžou zavřít jen tak. V ponděli 11. 01. 2016 jsem byl svědkem toho že to je možné. Nevěříte, neuvěřitelné se stává skutečností.

13.1.2016 v 23:47 | Karma: 15,38 | Přečteno: 873x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Napadení znaleckého posudku MUDr. Synkové

Opět další čtení i když kapánek delší, myslim si, že stojí za to. Jedná se o takový rozbor mírně rečeno nepravdivého posudku soudní znalkyně MUDr. Synkové z Plzně. http://www.rajce.idnes.cz/upload/photo?albumID=12325462

10.1.2016 v 19:28 | Karma: 13,12 | Přečteno: 1705x | Diskuse| Plzeň
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 861x
zákon jsou lidi

proti nespravedlnosti je třeba bojovat

Seznam rubrik