Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tehdejší stížnost na MUDr. Krejčiříkovou.

O této události jsem se již ve svých přispěvcích zmínil. Jedná se o to, jak jsem naletěl na špek a šel dobrovolně se nechat vyšetřit na psychiatrii s tím, že když jsem "normální" nemůže se nic stát. To jsem se fakt splet :-).

Výsledkem byla Akutní psychotická ataka F23,0 a recept na Olaxas disperzi 10 mg.

Tehdy jsem přecenil hodnotu a funkce lidského rozumu u některých lidí. Já sem si této hodnoty velice vážím.

Pro zájemce je celý průběh vyšetření v nahrávce ve formátu mp3 (soubor je rozdělen na 4 části, z důvodu

možnosti ho poslat jako přílohu v emailu KR1 až KR4 http://ulozto.cz/uploaded/933841427188790629/92486889%3B92486892%3B92486898%3B92486901/6ef748c492781851157e5974661af2e2?uploaded=0&_fid=7rn5 - za sníženou kvalitu se omlouvám).

 

Text:

Krajský úřad Plzeňského kraje

Odbor zdravotnictví

Oddělení zdravotní správy

Škroupova 18

306 13 Plzeň

 

 

Stěžovatel:

Bc. Vlastimil Prosr

Za Beránkem 762

339 01 Klatovy

 

V Klatovech dne 22. 08. 2012

                                                                                   Počet příloh: USB disk - nahrávka

 

Věc: Stížnost na lékaře

 

 

Tímto se na Vás jako na zřizovatele Klatovské nemocnice a. s. obracím se stížností na

lékaře MUDr. Radku Krejčiříkovou z psychiatrického oddělení této nemocnice a to z důvodu řádně neodůvodněné diagnózy uvedené jí vystavené lékařské zprávě na základě jednoho jediného vyšetření mojí osoby.

 

Dne 09. 05. 2012 jsem se po rozhovoru se svou praktickou a zároveň závodní lékařkou, mého zaměstnavatele – Policie České republiky, dostavil na ambulanci psychiatrického oddělení Klatovské nemocnice a, s. na vyšetření, ačkoliv já osobně jsem k němu žádný důvod neviděl a tento praktická lékařka ani nesdělila.
 

Předmětem mé stížnosti je následný průběh události mého vyšetření psychiatričkou MUDr. Krejčiříkovou a následně vyhotovení její lékařské zprávy.

Samotné vyšetření mojí osoby MUDr. Krejčiříkovou bylo velmi krátké, týkalo se tedy pouze vstupních informací ohledně mé rodinné anamnézy a dále jsme spolu prohodili několik málo neurčitých vět o mé osobě, kdy nic dalšího během tohoto vyšetření zjišťováno ani prováděno nebylo. Po takto velmi krátkém neurčitém a nekonkrétním pohovoru mě MUDr. Krejčiříková objednala na psychologické vyšetření u psychologa a také mi sdělila, že mi napíše nějaké prášky, které mám ihned řádně užívat a vystavila mi recept na lék: OLAZAX disperzi 10 Mg v dávkování 0–0-1, tomu jsem se velmi podivil.

 

Následně z počítače poté ještě vytiskla lékařskou zprávu, kterou pečlivě zalepila do obálky (zřejmě, abych si jí nemohl přečíst) a sdělila mi, že jí mám předat svému praktickému lékaři, kdy mě o obsahu této lékařské zprávy nic neuvedla, ačkoliv je to její povinností a v tu chvíli nebyl žádný důvod to neudělat.
 

Později jsem se dozvěděl obsah zalepené obálky – lékařské zprávy, ve které bylo uvedeno, že u mě MUDr. Krejčiříková diagnostikovala: akutní psychickou ataku, což jsem nepochopil a šokovalo mě to, jelikož si myslím, že takto nelze nic zjišťovat a lékařská zpráva může být hodně vzdálená realitě. Medicína je velmi významný a prestižní obor a lékařské slovo má právem u ostatních lidí velkou váhu, ale právě proto je to velmi zodpovědná práce a lékař by měl důkladně zvážit všechny okolnosti, než udělá nějaký závěr, jelikož může zásadně ovlivnit kvalitu zdraví a života člověka.

 

V zákoně je zakotvena povinnost zdravotnických pracovníků vykonávat své povolání „svědomitě, poctivě a s hluboce lidským vztahem k občanům“ a každý člověk má také právo na důstojné zacházení, proto podle mého názoru nelze jen takto „snadno a rychle“ určovat diagnózy a předepisovat závažné léky, které mohou významným způsobem zasahovat do lidského organismu a kvality lidského života, pokud tedy nejsou řádně odůvodněné.

 

Dle mého názoru bylo v tomto jednom konkrétním případě vyšetření mé osoby MUDr. Radkou Krejčiříkovou banální a nelze z něho vyvodit takový lékařský závěr včetně medikace, minimálně je to předčasné. Dle mého názoru je takový postup nevědecký a nedostatečný. MUDr. Krejčiříková dle několika minutového pohovoru z odborného hlediska nemohla objektivně takový závěr vyšetřit, jelikož z tak omezeného úkonu jej z medicínského hlediska vyvodit dle mého názoru nelze.
   
MUDr. Krejčiříková musela v danou chvíli spíše vycházet pouze z údajů jí podaných o mojí osobě, ze strany mojí praktické a zároveň závodní lékařky MUDr. Štáhlichovou, které byly velmi zavádějící až nepravdivé a lékař nemůže postupovat jen z informací převzatých od někoho jiného a dovodit si nějakou hypotetickou diagnózu.

 

MUDr. Krejčiříková mi touto dle mého přesvědčení neadekvátní zprávou způsobila újmu, jelikož mě jejím následkem v krajním případě hrozí ztráta zaměstnání.

 

Také chci uvést, že v tomto případě uložená medikace léku: OLAZAX disperzi 10 Mg je minimálně předčasná, nedostatečně odůvodněná a může být i velmi nebezpečná. Léčivá látka v přípravku Olazax Disperzi, olanzapin, je antipsychotikum, které ovlivňujme funkce mozku a může způsobit i silné nežádoucí účinky.

 

Podotýkám, že jsem se doposud nikdy na psychiatrii neléčil ani nejsem zbaven svéprávnosti. Celou věc už jsem již řešil podáním stížnosti v měsíci červnu 2012 vedení Klatovské nemocnice a. s. Dne 21. 06. 2012 jsem dostal vyrozumění o prošetření stížnosti od Náměstka pro léčebnou péči Klatovské nemocnice a. s. MUDr. Jaromíra Vondrů s tím, že jí považuje za neoprávněnou (viz. příloha).

 

S tímto jeho konstatováním, ale nemohu souhlasit. Ve vyrozumění p. MUDr. Vondrů např. uvádí, že zjistil od mé ošetřující praktické lékařky, že jsem dosud v pracovní neschopnosti a je probíhá moje další léčení. Toto je sice pravda, ale moje prodlužování pracovní neschopnosti stojí z velké části na lékařské zprávě od MUDr. Krejčiříkové, která byla předmětem stížnosti pro možný nesprávný závěr. Dále MUDr. Vondrů uvádí, že MUDr. Krejčiříková je plně vzdělaný lékař, ve svém oboru, o čemž v žádném případě nepochybuji, ale tato okolnost s touto věcí nesouvisí. Dr. Vondrů také uvádí, že jsem během vyšetření mohl nabýt dojmu, že se mi plně nevěnovala nebo, že učinila jiný diagnostický závěr, než jsem předpokládal, šlo prý o můj subjektivní pocit, který nelze jednoduše objektivizovat. Já jsem, ale nenabyl dojmu, že se mi plně nevěnovala, jelikož šlo jen o velmi krátký nic neříkající pohovor a nejsem lékař, takže podle svého uvážení jsem nepředpokládal nějaký svůj závěr. Takto nelze objektivně zhodnocovat psychický stav žádné osoby.

 

Dále jsem k podání stížnosti přiložil zvukovou nahrávku (bohužel v horší kvalitě), kde je zdokumentován celý průběh vyšetření a tento lze i nezávisle objektivizovat. Tento záznam rovněž poskytuji k posouzení této stížnosti (viz. příloha USB Disk).

 

Využil jsem tímto své právo a obrátila se na Vás jako na zřizovatele nemocnice, ve kterém je

lékař zaměstnán. Očekávám, že z této situace vyvodíte příslušná opatření a budete mě o nich

informovat.

Mnohokrát děkuji za Vaši pomoc.

S pozdravem.

 

 

Bc. Vlastimil Prosr

V Klatovech dne 22. 08. 2012.

 

Samozřejmě, že stížnosti byla vyřízena jako neoprávněná, to nemusím ani dodávat.

 

 

 

 

 

Autor: Vlastimil Prosr | středa 20.1.2016 20:44 | karma článku: 12,63 | přečteno: 2745x
  • Další články autora

Vlastimil Prosr

Zpráva o špatných věcech.

Jelikož si už nevím rady ani mě nanapadá na koho se obrátit, s prosbou o pomoc a s tím je informovat jsme se obrátil na některé vybrané instituce a jejich představitele.

27.5.2016 v 18:12 | Karma: 8,69 | Přečteno: 567x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Výzva Krajskému soudu v Plzni

I když již je vše ztraceno, nedá mi to ještě něco napsat, protože nechápu proč Okresní a Krajský soud Usnesením potvrdil rozhodnutí Okresního soudu o tom mě zavřít do blázince.

4.5.2016 v 8:36 | Karma: 11,39 | Přečteno: 543x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Moje výmysly, halucinace a bludy

Pořád si něco musím vymýšlet, protože nejsem normální, kdybych byl pořád bych si nevymýšlel, že mě někdo sleduje a nebyl paranoidní, to normální člověk nedělá.

3.5.2016 v 11:39 | Karma: 8,63 | Přečteno: 503x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Usnesení Krajského soudu v Plzni o zamítnutí stížností.

I přesto, že v podaných stížnostech proti Okresnímu soudu Plzeň - jih, byly podrobně uvedeny důvody proč považuji moje zavření do blázince za nespravedlivé a nesprávné, odvolací orgán Krajský soud v Plzni rozhudnutí povrdil.

25.4.2016 v 22:56 | Karma: 11,26 | Přečteno: 443x | Diskuse| Plzeň

Vlastimil Prosr

Poslední věc.

Franc Kafka a Miloš Forman věděli o co jde. Nahání mi to mráz po zádech, sice nejsem Jack Nicholson a můj Proces se neodehrává na půdě činžovního domu, ale podobnost je nikoliv náhodná.

24.3.2016 v 10:02 | Karma: 12,54 | Přečteno: 504x | Diskuse| Plzeň
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno  17:40

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Hrozí nový Černobyl. Centrum Střední Asie mohou zamořit radioaktivní kaly

23. dubna 2024  16:52

Nestabilní odkaliště vzniklá v Kyrgyzstánu po těžbě uranové rudy v dobách Sovětského svazu hrozí...

  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 861x
zákon jsou lidi

proti nespravedlnosti je třeba bojovat

Seznam rubrik