Balada o schizofrenii

11. 02. 2016 3:45:59
Jeden z pokusů vysvětlit soudu problematiku svých skutečných potíží, které jsou ve skutečnosti jiné než by určitě čekal. Pořád si ale stejně musím klást otázku, je vůbec možné, aby někdo uvěřil jak to skutečně bylo?

Okresní soud Plzeň – jih

Mgr. Simona Koboušková

E. Beneše 1

306 24 Plzeň

Č. j.: 1 Nt 47/2015

Klatovy dne 11. 02. 2016

Počet listů: 2

Přílohy: Žádost GIBS

Průvodní list 2 k podkladům obhajoby.

kdy jsem chtěl informovat co celé věci.

Já jsem oznámil skutečnost, že jsem sledován GIBS v místě svého pracoviště u Policie ČR nikoliv někde u lékaře, jednalo se totiž o naprosto pravdivou informaci. Vedení klatovské Policie ČR vytvořilo legendu a oznámilo sAbych dokázal, že jsem byl opravdu „sledován“, že se o mě zajímala, Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) zaslal jsem jí Žádost o informace (viz příloha).

Jedná se o skutečnosti, která s případem návrhu na uložení ochranného léčení souvisí. Jak jsem uvedl u prvního stání dne 11. 01. 2016, GIBS mě prověřoval pro podezření s údajným protiprávní jednáním v souvislosti s výrobou a distribucí pervitinu (vyšetřování samozřejmě ukázalo, že jsem se ničeho takové nedopustil). V této souvislosti jsem byl tedy ze strany GIBS sledován (buď se souhlasem státního zastupitelství - dle trestního řádu nebo vlastním rozhodnutím a činností GIBS), Poté co jsem tuto skutečnosti zjistil, to bylo tehdy v roce 2012, jsem je oznámil vedení Územního odboru Policie ČR Klatovy.

Moje ústní oznámení bylo poté ihned zneužito za záměrem propustit mě ze služebního poměru. Tím způsobem že jsem byl neoprávněně označen za duševně nemocného s onemocnením paranoidní schizofrenie, to se dělo s pomocí smluvní lékařky ministerstva vnitra MUDr. Štáhlichové a psychiatričky MUDr. Krejčiříkové. Jednalo se však o záminku k propuštění mojí osoby z řad Policie ČR z důvodu údajné zdravotní nezpůsobilosti.

Že jsem sledován ze strany GIBS jsem oznámil u vedení klatovské Policie ČR s dobrým úmyslem, mluvní lékařce MUDr. Štáhlichové, nepravdivou informaci, že mám příznaky psychózy (sledování, paranoiu). MUDr. Śtáhlichová předala tuto informaci následně psychiatričce MUDr. Krejčiříkové – takto jsem „onemocněl“. Od té doby se pokouším o to, aby byla sjednána náprava, aby byla uvedena pravda, aby došlo k napravení křivdy a stále bezvýsledně. Nyní jsem na základě tohoto dřívější podrazu ocitl před okresním soudem Plzeň – jih s návrhem na ochranné léčení, hlavní důkazní prostředek - znalecký posudek z odvětví psychiatrie je tvořen hlavně z podkladů MUDr. Krejčiřikové, tato má samozřejmě zájem, aby se diagnóza potvrdila a nemusela přiznávat chybu. Proto jsou v posudku MUDr. Synkové uvedeny takové nepravdivé až úplně nesmyslné věci: jako, že jsem paranoidní vůči okolí a Policii, že můj úsudek je úplně vymazán, že mám poškozenou paměť, že trpím defektem osobnosti, že jsem jednal v nepříčetnosti, necítil účinek pervitinu atd. v neposlední řadě nejzávažnější údaj, že jsem údajně nebezpečný pro společnost, což je údaj, který je v maximální míře vzdálen skutečné realitě a který je důvodem pro řízení o návrhu ochranného léčení. Ze zdravotních důvodů jsem přišel i o řidičský průkaz, ačkoliv znalecký posudek je zjevně nepravdivý a žádné zdravotní omezení, které by bránili k tomu řídit auto nemám, mám to minimálně na dva roky s tím, že papír nemusím už třeba dostat vůbec. No jasně to jen zas mě, to vadí, protože na to, prý kvůli schizofrenii nemám náhled, jak jsem slyšel, ne to fakt tedy nemám, protože je to naprosto absurdní.

Postupem času, když jsem já myslel dobře a podstoupil nějaké další kontrolní vyšetření, vždy se stalo, že byly ovlivněny bud dřívějšími výsledky nebo autory tak údajně vyšli stejně jako jejich předchůdci (v psychiatrii se jinak nepostupuje, když se půjdete vyšetřit, zda máte např. schizofrenii, je úplně jedno, jak budete jednat, vypadat působit, tedy v tom smyslu, že když to bude „normálně“ stejně máte smůlu, jelikož když už záznam máte, ten psychiatr nebo psycholog, který provádí nové vyšetření ho provede na základě těch předchozím, obvolá a dřívější autory). K dalšímu „potvrzení“ diagnosy, této nepravdy, dojde, pakliže bude ochranné léčení nařízeno, tím dojde k tomu, že okresní soud Plzeň – jih svým rozsudkem také v podstatě potvrdí předchozí bezpráví. Nepravdivá diagnóza paranoidní schizofrenii je nyní potvrzena už vícero zprávami, znaleckým posudkem, invalidních důchodem, sebráním řidičského průkazu ze zdravotních důvodů, jak jsem se ke svému údivu dozvěděl Facebookem zajímavě nějakými statusy vytrženými z kontextu, dalším nikoliv nevýznamným má být uložení ochranného léčení včetně medikace antipsychotiky.

Vždy dalším potvrzením, podložením diagnosy jedno jestli se jedná o posudek zprávu, vyšetření dochází k navýšení míry nemožnosti zjištění materiální pravdy, jelikož vzniká vetší množství práv a závěrů o schizofrenii a čím je jich víc, tím jasnější a jednoduší je úsudek dalších potencionálních psychiatrů a psychologů. Jedním z dalších neomylných pomocníků svědčící v můj neprospěch jsou např. také obrázky inkoustových skvrn. Jak z toho ven? No kéž bych alespoň tušil.

Žádám také tímto o přidání tohoto Průvodního listu 2 a Žádosti o informace GIBS do příslušného spisu.

Bc. Vlastimil Prosr

Příloha:

Generální inspekce bezpečnostních sborů

Skokanská 2311/3

169 00 Praha 6

Žádost o sdělení informací a nahlédnutí do spisů.

Tímto žádám o sdělení informací o obsahu spisů a možnosti náhledu, pořízení kopií k spisovému materiálu:

čj.: GI-A-1036/2012; GI-K-1089/2012 (spisy GIBS Plzeň) popř. další spisové dokumentace týkající se mojí osoby.

O informace ze spisového materiálu žádám na základě příslušných právních předpisů: trestního řádu, zákona o Generální inspekci bezpečnostních sborů, správního řádu apod. jako osoba oprávněná, z důvodu pravního zájmu - řízení Okresního soudu Plzeň – jih a i na základě zákona o svobodném přístupu informacím. Uveďte obsah spisových materiálu v souvislosti s mojí osobou zároveň žádám možnosti jejímu nahlédnutí a pořízení kopií.

Děkuji za brzké vyřízení žádosti, odpovězte prosím alespoň v zákonné lhůtě.

S pozdravem,

Bc. Vlastimil Prosr

Autor: Vlastimil Prosr | čtvrtek 11.2.2016 3:45 | karma článku: 9.54 | přečteno: 476x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Plzeň

Ludmila Ibehejová

Když tenkrát pršelo jen se lilo...

Tehdejší kulminování řek v jižních Čechách a na Moravě před dvaceti lety bylo v denních zprávách sice děsivé, ale z pohledu nás - diváků "za rohem" přece jen kapku vzdálené.

8.8.2022 v 17:36 | Karma článku: 26.72 | Přečteno: 397 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Nevěřte té bestii aneb kominíkem snadno a rychle

Ne každý den se tak říkajíc "vyvede," takže jsem v tom jiskřivém a chladném červnovém ránu začala tentokrát vyvádět já. Kuchyňská kamna na chalupě si totiž zase projednou zastávkovala.

10.7.2022 v 18:11 | Karma článku: 26.24 | Přečteno: 342 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Nemusí být zrovna pátek

Navíc třeba i třináctého. Ostatně - kdo by v dnešní době chtěl věřit na nejrůznější varovná znamení.

21.6.2022 v 21:08 | Karma článku: 26.24 | Přečteno: 335 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Když se ruka k ruce vine?

Život je největší dar - proto ho vychutnávejme, pokud to jen trochu jde - hodinu po hodině, minutu po minutě. V dnešní době to platí dvojnásob.

29.3.2022 v 17:13 | Karma článku: 24.89 | Přečteno: 327 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Dáte si se mnou štamprdli?

"Kam slunka boží tvář se lije, pít bude se a pilo, pije, že všechno pije - každý ví - a já mám být snad střízlivý ?" (Od básníka, jehož jméno mi uniklo, ale citát jsem si kdysi dávno poznamenala).

20.3.2022 v 16:34 | Karma článku: 27.21 | Přečteno: 429 | Diskuse
Počet článků 33 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 861

zákon jsou lidi

proti nespravedlnosti je třeba bojovat

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...